EN
JP
MENU
Home
About Us
News
Members
Projects
Events
Publications
Categories
Contact
English
/
Japanese
Projects
Major Topics
グローバル・アジェンダ
Global Agenda
ソニー CSLのSDGsへの貢献
Contribution to Sustainable Development Goals
Human Augmentation
Human Augmentation
人間拡張
サイバネティック・インテリジェンス
Cybernetic Intelligence
ダイナフォーミックス
Musical Dynaformics
リサーチビジョンとゴール
Research Vision and Goal
スピンアウト
Spin-out
ソニーCSL事業化を視野に入れた研究、開発から巣立った事例を紹介します。
OESプロジェクト
OES Project
これからはコミュニティ内で電力を自動的にシェアできる時代。
To an era when communities automatically share power.
Augmented Reality (AR) 拡張現実感
Augmented Reality (AR)
ソニーCSLが開発したさまざまなAR技術を紹介します
Sony’s clinched diverse AR technologies
More
Projects
Preemptive Action
Preemptive Action
意志よりも早く動かされる身体 ”自分がやった”知覚の境界を探る
Accelerating Human Reaction Using Electrical Muscle Stimulation Without Compromising Agency
2019/2/5
演奏技能熟達の訓練
Coordination Skill Learning System for Musicians
2019/1/24
音楽演奏の計測評価
The Evaluation of Sensory Motor and Cognitive Functions
2019/1/24
音楽家の障がい予防と機能回復方法の開発
Prevention and Rehabilitation of Musican's Injuries
2019/1/24
ELFE
ELFE
ニーズにそった認識手段をシステムが自動的に作りだす
A system that makes means of recognition autonomously
2019/1/7
Report : Jackin 360 Surveillance Deployment in Singapore
Report : Jackin 360 Surveillance Deployment in Singapore
2018/12/12
OTOTAKE PROJECT
OTOTAKE PROJECT 2018
テクノロジーは、Barrierを超える。
Technology Overcomes Barriers.
2018/11/16
FEEL 直観的接続技術
FEEL
機器同士をつなぐ直観的でわかりやすいインターフェース
Latest interface for “intuitive” device connections
2018/5/17
Head Light - Update
Head Light - Update
人間ではない生き物の知覚世界をパーソナルプロジェクションマッピングによって体験できるシステム
A system that allows human to experience the perceptual world of nonhuman species
2018/3/28
ギリア株式会社
GHELIA
2017/11/29
プロジェクト論
シミュレーションノベル「VR-Project」
2017/11/16
Portfolio of Portfolios (P2O)
Portfolio of Portfolios (P2O)
ゴールベース資産運用プラットフォーム
A platform for Goals-based investment
2017/9/29
More